Tuesday, 30 June 2009

It's all a part of me


Päivityksiä on tullut pyöreät nolla, koska olen yrittänyt viime päivät setviä ajatuksiani ja hyväksyä itseäni sellaisena, jota oikeasti taidankin olla. Tämä mysteerinen kohde, johon mieleni on pureutunut ehkä jopa enemmän kuin on hyväksi havaittua, on nimeltään anorektikon anorektinen elämä. Minä, anorektikko? Ainakin pari päivää sitten luulin niin. Minähän vain laihdutin ylimääräisiä kilojani poissa, enhän minä nyt sentään sellainen olisi...

Joidenkin asioiden myöntäminen vie paljon aikaa, mutta joskus, kun käyttää paljon aikaa pureutuakseen tiettyyn asiaan, löytää sellaisia puolia joita ei lyhyellä aikavälillä olisi huomannut. Saatan ehkä olla sairas, mitä nimitystä en mielelläni asiasta käytä, mutta olen myös laittanut merkille, että olen muuttunut sosiaalisemmaksi. Vastoin kuin yleisiä luuloja, on minun kohdallani pyörähtänyt jumittunut kuvio ympäri. Osittainen syy on, että siten voin välttää ylimääräisiä ruokamääriä, mutta ennen kaikkea, olen erilaisia sieluntuotoksia lukiessani huomioinut, kuinka suurin osa kaipaa kupsahtanutta elämäänsä sosiaaliselta puolelta. Ja kaikkein vähiten haluan ajautua siihen. Täytyy muistaa, että tämä on vain tavoite. Ei elämäntyö, jonka parissa jokainen hetki kuuluisi viettää. Siispä kehotankin teitä, kaikista epäluuloistanne huolimatta ottamaan luurin kauniiseen käteenne ja pirauttamaan sille kamulle, joka jo viime viikolla kyseli kuulumisiasi. Koettakaa häätää perhoset vatsastanne, sillä jos nyt ette korjaa ystävyyssuhteitanne, niin milloin sitten?

Vaikka hypinkin kahden asian väliltä, enkä siirtynyt sulavasti aiheesta toiseen, niin esitän vielä pointtini. Olen hyväksynyt asian, olen se A:lla alkava, valtaväestön inhokki, ylipainoisten mollattava, mutta ennen kaikkea; minä itse. Muuttaako se luonnettani? Ei. Muuttaako se suhtautumistani asioihin? Ei. Tulenko moraalittomaksi, jos ajattelen edes hetken itseäni, ja otan valtaa asioihini? Ei.

Ps. I love you! ♥

6 comments:

  1. Siispä kehotankin teitä, kaikista epäluuloistanne huolimatta ottamaan luurin kauniiseen käteenne ja pirauttamaan sille kamulle, joka jo viime viikolla kyseli kuulumisiasi. Koettakaa häätää perhoset vatsastanne, sillä jos nyt ette korjaa ystävyyssuhteitanne, niin milloin sitten?
    < älä, toi oli tosi hyvin sanottu ! oon allkanu jo korjaa mun ystävyys suhteit jotka on lähteny lipsuu tän takiii :) kiitos, ja tsemiii<3

    ReplyDelete
  2. mä niin samaistun sun tekstiin.. mä niin löydän itteni siitä :/ mäö en tiiä jaksanks mä enää.. kirjotan blogiin vähä mun ajatuksii nii pääset selville siin :) koska täst tulis muuten hermottoman pitkä :D <3

    ReplyDelete
  3. Tohon mitä sanoit on tosi helppo samaistua. Muillahan ei ole mitään väliä, jos itse on ok itsensä kanssa. Eli kiitos, ja stay strong [:

    ReplyDelete
  4. minkä pitunen oot?

    ReplyDelete
  5. Nii eihän tämän takia kannattais ystövyyssuhteita roskiin heittää tai jättää pölyttymään kaapinnurkkaan.. Mut aina se ei oo niin yksinkertasta. Kaikkien kaverit ei oo yhtä huomaavaisia, että ne kuulumisia kyselis. Oot onnekas. Mun kaverit hylkäs mut jo aika alku metreillä tän anorekisan kanssa.. Ne ei jaksa välittää enää. Tsemii kaikille<3

    ReplyDelete
  6. Ginny kulta, anna jokin elonmerkki itsestäsi. Olet ollut poissa niin pitkään.

    ReplyDelete

kerro se kirjaimin, sillä sanojasi en kuule