Tuesday, 9 June 2009

2468 - sounds great, doesn't it?

Yhtä äkkiä surffaillessani (yllätys yllätys) pitkin poikin internettiä törmäsin taas vanhaan tuttuuni. 2468 dieetti on ollut ennenkin päällä, vaikka se jäikin aikoinaan pelkäksi pohjanoteeraukseksi, mutta nyt ajattelin yrittää uudelleen. Olen syönyt yhden leivän (64 kaloria) ja päivilliseen varaan loput 136 kaloria. Pieni liekki toiveesta laihtua suurenee päivä päivältä, enkä tunne oloani enää maailman suurimmaksi epäonnistujaksi. Kyllä minäkin tähän pystyn. Ehkä askel kerrallaan, mutta jos se vaatii sen, niin sitten minun täytyy kulkea eteenpäin tässä hitaasti ja varmasti sekä ennen kaikkea pää pystyssä. Tämän päivän sotasuunnitelmani sisältää vielä sangen taktisen kotoa poistumisen ruoka-ajaksi. Tähtään hevostalleille singahdukseni kello kolmen tienoille, jolloin äitini todennäköisesti tulla huristelee autollansa kotiimme ja alkaa kokkailla lounasta. Tultuani kotiin voin syödä pienen annoksen kaikessa rauhassa. Mikäli yksinäinen ruoka tuokioni ei onnistukaan, syön joka tapauksessa vähän ja kerron kuinka tallille oli tuotu omenoita suuri kasa ja innostuneena söin niitä mielin määrin. Olen niin perso omenoille, että tuo juttu menee sataprosenttisen varmasti läpi.

Sain yhden uuden kommentin eikä se ollut ihan mikä tahansa kommentti. Eräs anonyymi henkilö kirjoitteli niin kivasti kehunsa ja kannustuksensa, että saisi nyt luvan ilmiantaa itsensä, että voisin hukuttaa hänet kiitoksiin. Halit sulle, kuka ikinä sitten oletkaan! =)

4 comments:

  1. hyvähyvä, kato nyt säkin laihdut ihan varmasti <3

    ReplyDelete
  2. Tsemppiä sulle 2468:aa varten! <3 Itsekin olen 2468 yrittänyt, pohjanoteerauksilla tosin ja pitkälle pääsemättä. >>: Tosin voisin ottaa taktisen paikalta poistumisen käyttöön ruoka-ajoiksi ^^ hih

    Mun tavoite on siinä 42-43kg, tällä hetkellä. Luulenpa et laskee viel siitä, riippuen miten nopeasti saavutan nykyisen tavoitteen (=

    ReplyDelete
  3. Kiitti kommentistas! Piristi tosi paljon =)
    Kui pitkä oot :o? Pääset varmasti sun tavotteeseen! Mäki aijon ja yritän mennä alaspäin,mut en tosiaan haluu jäädä laudaks ,viimeset muodotki lähtis :/ :D mut jos sit myöähemmi lihois takas,ni kasvaiskoha rinnatki sitte?

    Mut nyt en oo tyytyväine viel tähä :( TSEMPPIÄ SULLE <3 ps.Mis päi asut :>

    ReplyDelete
  4. Hihi, mä taidan olla se kyseinen anonyymi! Mä kirjottelen täällä nimettömänä, koska omaa blogia en kirjoita (ainakaan vielä:)

    Mutta, tosi kiva että mun kommentti piristi sua ainakin hetkellisesti!
    Jos sä haluat mulle jotain sähköpostia pistää tjsp, niin mun osote on matokaste@gmail.com :D

    ReplyDelete

kerro se kirjaimin, sillä sanojasi en kuule