Thursday, 11 June 2009

Shock


Järkytys. Ilo. Epäusko.

Mun aamu alkoi hyvin, toisin kuin mun kolmesta ensimmäisestä sanasta uskoisi. Mä olin laihtunut, ja kun mä sanon sen, mä myös tarkoitan sitä sen syvimmässä merkityksessä.

Aamuni alkoi varsin normaalisti väsymyksen puitteissa, ja kun pitkästä aikaa kampesin itseni puntarille päästin tuhahduksen. 59 kg, no johan on... Pyyhittyäni viimeisetkin unihiekat mun silmistä saatoin tuijottaa mokomaa numeroa hämääntyneenä. Eihän se ollutkaan mikään vitonen, vaan nelonen! Hypähdin puntarilta pois, ja sitten takaisin. 49 kilogrammaa - tämän luvun vuoksi olen taistellut riivaavia mielihalujani vastaan, työntänyt pois kaikki mielikuvat herkuista ja niiden sijaan nauttinut vähäkalorisen ruokailuhetken. Palkinto, jota olin niin hartaasti odottanut. Tiedän varsin hyvin, että luku oli vain jojomainen hypähdys alaspäin, sillä huomen aamuna tiedän näkeväni suuremma luvun. Näinhän käy jokaiselle, mutta myös jokainen tietää, että tasan samaan lukuun ei pysty lihomaan edes kokonaista joulukinkkua syömällä. Okei, no ehkä sillä pystyisikin, mutta ymmärsitte pointtini. 2468-dieetti on sujunut odotettua paremmin. Onnistuin 200,400 ja toivottavasti myös tämän päivän 600 kalorin tavoitteessa. Viimeisin määrä kaloreita on aivan järkyttävä, sen vuoksi olenkin koko aamun yrittänyt syödä jotain pientä, että saisin moisen summan kasaan. Toivottavasti en liho tuollaisesta määrästä sekä huomisen 800 kalorista. En kyllä usko, sillä jos dieetin tarkoitus on nopeuttaa aineenvaihduntaa niin uskoisin sen myös täyttävän norminsa. Joku herttainen ihminen, joka on tällaiseen dieettiin aikoinaan onnistuneesti sotkeutunut, niin olisitko ihana ja kertoisit kuinka se onnistui?! :')

Tästä uudesta villityksestäni innostuneena ajattelin jatkaa samaan malliin ensi viikollakin. Joten väsäsin kasaan tällaisen suunnitelman pääni menoksi seuraavan viikon ja loppuviikon varalle. Lähdemme viikonlopun viettoon mummolaan, joten täytyy vain pitää sellainen raja, että niin vähän kuin mahdollista - kuten tunnettua, mummit ovat kovia tuputtamaan nameja.

Torstai - 600 cal
Perjantai -800 cal
Lauantai & sunnuntai - mahd. vähän
Maanantai - 200 cal
Tiistai - 300 cal
Keskiviikko - 500 cal

Ja loppuviikon suunnitelman esittelen myöhemmin, sillä itsekään en taida vielä tietää sitä.
Taas saitte kiusaksenne metri postauksen, halit teille, jotka jaksoitte lukea loppuun saakka!

11 comments:

  1. huii :O siis paljon oikein laihduit päiväs? onneks olkoo joka tapaukses<3 laihtuminen on aina laihtumista ja laihtuminen on aina hyvä juttu :D

    ReplyDelete
  2. voi, oikee melkee kyynel valu kateudesta mun silmäst -.-' reilua et joku laihtuu!!! LIIAN EPÄREILUA :( mut oon ilone sun puolest,todellaki :) muista ettet nääännytä ittees kumminkaa<3 aahh rakastan sun blogiis, ja ainiin asun Espoossa (; enkä oo sua ku yhen sentin pidempi :DDD hehe,ja painan 49(PAINOIN) ku nyt oon syöny viikon normist,ku jalkapallo vieny nii voimii :( mut en oo luovuttanu silti! viimestää heinäkuussa lähtee -5kg :) ku fudiksestaki lomaa !

    ReplyDelete
  3. Joo mäkin äänestän mieluummin puoluetta kuin niitä ihmisiä, en oo mitenkään niin radikaalisti mitään mieltä, että sillä ois jotain väliä. :D

    Onnea hei tosta painosta, tuntuu varmasti hyvältä! :)

    ReplyDelete
  4. ei se olekkaa nii heino mitä ajattelin.
    nyt haluan vaan oksentaa vaik mul on oksennusfobia.
    mut itkettää ja tekee mieli vaa kuolla en haluu, oon syöny ihan liikaa.
    se on vaa jotai ruokaa? jotai ruokaa vaa?
    en haluu mua itkettäääää ...
    MITÄ VITSIÄ miks en muka lue tätä blogii ? :o mun kone on outo :oo

    ReplyDelete
  5. no hyväää (: joo nii onki, haluisin nii pitää tollasta.. :s

    ReplyDelete
  6. Äh, en mä usko että isä koskaan mitään tajuaa. Se on niin itsekäs ihminen, että en ole toista tavannut.

    Pitäisi varmaan koittaa tuota 2468 juttua itsekin :D

    ReplyDelete
  7. eiku mun kaverit tietää et jos käyttää ton näköst ranneket ni on proana.. :(
    mut aijon silti käyttää sitku oon 46 kg :)

    ReplyDelete
  8. Kiitos kommentista, nyt tosiaan pää pystyyn ja pitää jatkaa ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ei masistelu mitään auta. :) Tsemppiä myös sulle!

    ReplyDelete
  9. mun kone on niin seko, se poistelee näit blogei täältä ? nytkää muka en lukis sun blogia , mitäs helvettiä tää meinaa

    ReplyDelete
  10. OHHHH! hyvä 49 kilooo jeeeeeeee ! JEEEE OON TOSI ONNELLINEN SUN PUOLESTA JES !
    HYMYILEN TÄÄLLÄ :)
    miten pitkä olitkaa :o

    ReplyDelete

kerro se kirjaimin, sillä sanojasi en kuule