Monday, 8 June 2009

Control is all I need

Tänään mä voin ylpeänä esitellä ahkeruuteni tuotoksia, sillä oon käynyt shoppailemassa vaikka ja mitä aina vaatteista koulutarvikkeisiin. Kohta mulla onkin kaikki kamat kasassa kielimatkaa varten, mikä on sinänsä ihme, kun olen se viimeisen minuutin neiti. Ostin lentokoneeseen matkalukemiseksi Stephenie Meyerin Eclipsen, josta on kovat odotukset ilmassa sillä olen lukenut jo aikoja sitten kaksi vanhempaa osaa, ja pidin niitä mukaansa tempaavina ja jännittää jo odottaa, että jäänkö Eclipsen koukkuun kiinni. Mukaani tarttui myös matkapäiväkirja, jota harjoitin jo viime kesän matkallanikin. Suunnittelin tekeväni scrab bookin eli leikekirjan kielimatkani tapahtumista. Se on oiva tapa syventyä hetkeksi kultaisiin muistoihin, mutta tällä hetkellä odotan eniten itse reissua. Kolme viikkoa polttavan auringon alla patistaa liikkumaan ja laihduttamaan ahkerasti, ja voin sanoa, että näillä näkymin -5kg kesäkuussa näyttää onnistuvan. Viime viikolla laihduin kilon, ja pyrin jatkamaan vielä reippaampaan tahtiin. Kiitos tsempeistänne, ilman niitä en jaksaisi :)
Leikkasin nurmikon ja meidän piha kun ei kooltaan mikään pikkuruinen ole, niin siinäkin kyllä kalorit sauhusivat. Kaiken kukkuraksi saan 10 euroa, kun vaivaudun ajelemaan koko pihan eli kesän ensimmäinen kesätyö kymppi tienattu! Vielä pitäisi käydä ratsastamassa ja loppuilta menee tallilla - ainakin toivon mukaan. Minulle ei sovi vapaa-aika. Se saa kaltaiseni heikon ihmismielen hairahtumaan jääkaapin viettelyksiin. Ja se ei ole mitenkään hyvä asia. Mutta hyvää on se, että olen alkanut yhä paremmin kontrolloimaan syömisiäni. Hitaasti, mutta varmasti kohti kauneutta...

Ja voin ilmoittaa toisestakin ylpeyden aiheestani ellette sitä vielä huomanneet.
Eli nyt on päässyt käymään niin hullusti, että jopa kymmenen (!) lukijaa halajaa lueskella minun kirjoituksiani. Nyt tunnen sekä häkellystä että iloa (suurimmaksi osaksi iloa, älkää huoliko ;>), mutta kiitos kaikille ja rakastan teidänkin blogejanne!

2 comments:

  1. Oi vitsi kielimatka! Ne on parhaita matkoja ja jää todella paljon ihaniaihania muistoja, enempi kun jostain perhelomasta :)Minnepäin oot menossa? Kenties Maltalle?

    Tätä sun blogia on kiva seurata ja kirjotat kivasti! Myös ulkoasu on bra (:

    Tsemppiä laihdutukselle, ehkä jopa ylität tavoitteesi ja laihdut enemmän kun -5kg, kuka tietää ;) Siinä vaiheessa ainakin tietää, että on ONNISTUNUT. Itse en uskalla edes käydä vaa'alla kun lukemat on jotain aivan morjens.. Ehkä aluksi laihdun ja sitten käyn vaa'alla ja katson mitä sitten tapahtuu.

    ReplyDelete
  2. woow, upee tää blogi ! :) mä koitan saada mun itsehillintä takas :D käy oikee kateeks ku oot noi upeesti saanu kiloja pois :o !! tsemppiää !

    ReplyDelete

kerro se kirjaimin, sillä sanojasi en kuule