Friday, 11 September 2009

Ignorance is your new best friend.


Kuka minä todella olen?

En ole vaivautunut tulemaan tänne, luulen miettiväni asioita vaikken tee niille mitään, kuten en ole aiemminkaan tehnyt. Olen laiska. Hyvä, tiedän ainakin yhden luonteenpiirteen, joka kuvastaa syvintä olemustani. Raukka - tässähän ollaan jo pitkällä, mutta loppua ei näy, jos saan ajatella negatiivisesti. Optimistisuuteni ei pääse parrasvaloihin näillä sivuilla. Hoen kuinka jaksan, vaikka heti selkänne käännettyä unohdan kaiken. Myös sen, kuka olen ja mitä se velvoittaa tekemään. Olen ikuinen laihduttaja, siispä velvollisuuteni on rasittaa vaakaamme yhä pienemmillä kilogrammoilla. Voi vaaka parkaa, sitä onnea se ei koskaan tule saamaan.


Yritän kirjoitella, eniten harmittaa se, että aikaa ei ole nimeksikään eikä thinspirationia sen enempää. Tai on, mutta en osaa nyt hyödyntää sitä. Pieni ääni päässäni hokee, että tämä ei ole oikein. Voi olla kaunis pulleanakin, ei tarvitse mahtua xs kokoisiin vaatteisiin. Joka tapauksessa, minulla on vapaus unelmoida, käyttää elämäni hyväksi ja tuntea oloni paremmaksi. Asioiden eteen täytyy tehdä töitä, niin kuluneelta kuin se kuullostaakin. Ehkä tämä on se mitä haluan, mitä lähellä jo olin, ennen kuin typeryydessäni tipahdin läheltä paalupaikkaa. Jonain päivänä olen ykkönen, sen lupaan ja sen te tulette vielä näkemään!

1 comment:

  1. kyllä se inspis siitä taas nousee! toivottavasti oikeesti, koska sitä mäki tässä odottelen... kai se tulee, kun aika on sille sopiva ja henkisesti on riittävästi voimia tarttua uuteen haasteeseen. pitää vaan luottaa!

    tsemppiä sulle ja kiitos, kun luet myös toistakin blogiani :) se on aika lapsekengissä vielä mutta kohta sekin lähtee kasvamaan varmaankin :)

    ReplyDelete

kerro se kirjaimin, sillä sanojasi en kuule