Monday, 24 August 2009

Just updating


Päivitteleminen on osaltani jäänyt hieman sikseen, muttei asialle voi mitään, kun aikani on niin tiukalla. Yhä suosittelemani näkkäri sekä hapankorppulinja on päällä. Muuten olen koettanut täydentää ruokavaliotani kevyillä valinnoilla ja kasviksilla. Ainakin yrittänyt. Paino tipahtanut täältä huisin korkealta hiukkasen, mutta lisää tuloksia pitää saada, sillä haluan päästä samaan painoon (ja alemmas) kuin olin kesälomalla. Pahoittelen, mutten ehdi vastata teidän iki-ihaniin postauksiinne, sillä kouluunkin pitäisi ilmeisesti kohta rientää.

Ps. Voisinko saada joululahjaksi moisen vartalon kuin kuvassani?

4 comments:

  1. Minäkin voisin kirjoittaa joulupukille, josko hän taikoisi minulle tuon vartalon :''''D
    Ihana blogi <3

    ReplyDelete
  2. heii<3 kiitos kommentista =) niii no karkit hieman v*tuttaa,koska muute saldo ois tnää vaa about 80kcl mut eih, se on se 580-680kcl karkkien takia :( <3 tsemiä hani<3

    ReplyDelete
  3. Kyl maar, valitsen elämän. :)

    Ootko itse varma omasta valinnastasi? Haluatko elää tyhjän, elämättömän elämän? En nyt ala saarnata, tiedät kyllä varmaan itsekin sen kaiken laihuus ei tuo onnea-shaiban, pyydän vaan miettimään tarkkaan. Jaksele.<3

    ReplyDelete
  4. Joku toinenkin, joka tietää hapankorppulinjan ihanuuden!
    Liityn blogisi lukijaksi, olen seurannut tätä salaa about kuukauden. Koita ehtiä kirjoittelemaan, minun vuokseni :D

    p.s. Check my blog too ;)

    ReplyDelete

kerro se kirjaimin, sillä sanojasi en kuule