Sunday, 17 May 2009

I'm trying so hard to make this right

Tällä hetkellä olen mummolassa ja tuntuu, etten saa mitään aikaiseksi. Ruokaa tuputetaan niin paljon, että en enää tiedä mitä sanoa. Pakko siirtää punnitus tulosteni julkistaminen tiistaihin tai keskiviikkoon, sillä olen takuulla paisunut kuin ilmapallo. Nyt vain täytyisi saada poksautettua se. Aloitan huomenna 2468 dieetin, jotta saisin nopeaa tuloksia. Tuntuu lohduttavalta kirjoitella tänne, sillä tiedän täällä olevan ihmisiä, joilla on aivan samat ongelmat. Mutta eilisestä oli hyvää se, että pelasin hiki pinnassa jalkapalloa kaksi tuntia! Tekipä hyvää, mutta siitä huolimatta olen syönyt hieman liikaa. Olen pyrkinyt kasvis painotteisiin ruokavalioon, mutta mummin luona se on erittäin vaikeaa. Mutta katsotaan vaan, niin ensi viikolla olen jo huomattavasti paremmassa kunnossa, sen lupaan!

No comments:

Post a Comment

kerro se kirjaimin, sillä sanojasi en kuule