Saturday, 10 April 2010

Where are those happy days, they seem so hard to find ?



Mun jokaista lihasta särkee, en pysty kunnolla edes kävelemään. Mua väsyttää jokaikinen päivä ja illalla en saa nukuttua. Maailmaa pyörii yhtä karusellia enkä mä pysy mukana. Ihmiset vilkuttaa mulle sen kyydistä enkä mä ehdi huutaa niiden perään. Kuinka mä voin elää päivä kerrallaan, kun muut ovat jossain toisessa päivässä?

Enkä tiedä jatkaisinko tätä blogia.

~~



you seemed so far away though you were standing near





nyt menee muutenkin vähän huonosti.

9 comments:

  1. en tiiä näätkö mun blogia.. jouduin muuttaa asetuksii siel.. koska mut tunnisti jotkut(joku) joka ilmeisesti levittää tätä eteepäin.. on vähä turvaton fiilis nyt. ja sillein. Laitoin et vaa lukijat näkee mut en osaa kyl kutsuu sinne niit. Et kommaa tähän alas et näätkö mun blogia nii tiiän =)t. ssecretlife

    ReplyDelete
  2. ssecret, ei sun blogi näy. mut musta olis kiva lukee viel jos laitat salaseks tai teet uuden! t. yks anonyymi lukijasi

    ReplyDelete
  3. emmä oikee enää uskolla ): nimittäin, se on näköjään jo jotenki levinny, jotenki viel nielisin tän jos mulle oltais henk.kohtasetsi tultu sanoo/kysyy.. mut tää tuntu enemmänki uhkaukselt "muahah et tiiäkkää monelle ehdin tän viikon aikana linkittää sun blogis" .. toi pisti vähän miettii., harmittaa ihan sikana. mut en uskolla ottaa sitä riskii et mun sanat ja kirjotukset levii.. ähh :'( ois pitäny olla varovaisempi...

    ja anteeks Ginny et täs keskustelen tästä !<3

    ReplyDelete
  4. Kiitos! Voimia sulle kans ♥

    ReplyDelete
  5. Mun on nyt pakko tähän kanssa sanoa. Ssecret toivon kovasti että laitat blogisi lukijoille näkyviin tai jotain. Yksi lempi blogeistani ♥

    Mutta kerkesin kanssa näkemään ton uhkaus -kommentin. En tajua miten ihmiset on noin tunteettomia. Näinkin arka asia toiselle ja ainakin itselle on vaikea puhua tästä kenellekkään, ja sitten joku kehtaa tulla uhkailemaan että levittää blogiasi joillekkin sun tutuille (?). Pistää vihaseks!

    ReplyDelete
  6. Anteeks vastaan tässä SSECRETille, mutten keksi miten muuten voisin vastata :/

    Musta sulla on ainakin 2 vaihtoehtoa.

    Voit tehdä uuden blogin ja sit kattoo lukijalaatikkos ihmiset ja mennä niiden kommenttiboksiin linkittämään et "tässä on mubn uus blogi ugfiasfigfgfgsfgdfuf.blogspot.com" (joo hienon osotteen keksin :D)

    tai voit alkaa kirjottaa yksityistä blogia. Teet esim uuden spostiosotteen (josta ei voi tunnista... tää siltä varalta jos sulla on joku etunimi.sukunimi@hotmail.com -osote) ja sitte käyt lukijoiden kommenttibokseissa sanomassa et "lähettäkää blogi sähköposti osotteenne tänne: *s-posti osote* niin lisään teiät mun yksityisen blogin lukijaks" .. sit meet sinne asetuksiin mist pystyy muuttaa käyttöoikeuksia ja lisäät ne lukijoiden sähköpostiosotteet siihen juttuun. muista valita [x] vain kutsumani käyttäjät

    mut nii, mulle on käyny samalla tavalla kun sulle ja sit tein vaan uuden blogin josta en kertonu yhtään kenellekkään, paitsi joillekki tietyille lukijoille :)

    ReplyDelete
  7. (Oon edellisen^^ kirjottanu anonyymi)

    unohtu sanoa vielä se, et sun täytyy luoda bloggeriin uutta blogia varten uudet tunnukset, eli rekisteröityä eri sähköposti osotteella kun nykyään. Jos teet tolla samalla ssecret -käyttäjätilillä uuden blogin, niin sinne pääsee sun profiilin kautta :( eli tää uhkailija voi mennä sun profiilin kautta uuteen blogiin jos teet samalta käyttäjätililtä..

    ReplyDelete
  8. Heii laitoin blogini vain lukijoille, haluaisin sut tietenkin vielä lukijaks, jos vaan sua kiinnostaa?

    dontleaveme@suomi24.fi <laita tuohon sun BLOGIN SÄHKÖPOSTI, nii pystyt ain kirjautuu lukee mun blogia tms :)

    ReplyDelete
  9. Jatka silti blogia, silloin me tiedämme että olet elossa :( <3 Voimia :)

    ReplyDelete

kerro se kirjaimin, sillä sanojasi en kuule