Thursday, 1 April 2010

A new way of life


♥♥
1: 500 calories(or less)
2: 500 calories(or less)
3:300 calories
4:400 calories
5: 100 calories
6: 200 calories
7: 300 calories
8: 400 calories
9: 500 calories
10: fast
11: 150 calories
12: 200 calories
13: 400 calories
14: 350 calories

Oon tyytyväinen, jos pysyn tässä. Kaksi viikkoa on juuri sopiva aika huomaamaan dieetin sopivuus/sopimattomuus. En tiedä miten aion selvitä paastoista, sillä meidän äidillä on jokin kuudes vaisto ruoan välttelyn suhteen. Miten te skippaatte ruokailun hyvillä selityksillä? Vastauksiaaa;)

::

Mä haluaisin tehdä tästä sellaisen höpsön pohdiskelu blogin. Tuumailla, fiilistellä ja ikuistaa hetkiä kuviin. Huomaatteko, että mulla on muutakin elämää kuin laihdutus? Siitä haluaisin iloita ja jakaa iloa täälläkin. Teen sitä huomaamattanikin. Ja puhun itseäni pussiin. Teen sitäkin huomaamaattani. Ehkä jatkan pyöriskelyä kahden aiheen välillä ilman päämääräisiä otsikoita ja kaavoihin kangistuneita sisältöjä. Jännää, kun ei tiedä mitä odottaa.

(i love all the stars in the sky,but they are nothing compared to the ones in your eyes)



1 comment:

  1. Mun paras vinkki on vaan yksinkertaisesti lähteä pois talosta. Näe kavereita, mene kaupungille tai jotain. Mulla ainakin toimii, kun meidän perheessä muuten yleensä syödään päivällistä yhdessä. Tolla keinolla olen siitä usein luistanut :)

    Tsemppiä <3

    ReplyDelete

kerro se kirjaimin, sillä sanojasi en kuule