Sunday, 4 October 2009

I'm addicted picture of you

Olipa kerran tylsä sunnuntai-iltapäivä, jonka aikana ruuhkautin hakupalvelimia etsimällä eri mallien kuvia. Löytyihän niitä, mutta eniten minun silmiäni miellyttää paljon kohistu Keira Knightley. Hän todellakin vastaa itse täydellisyyttä! Siispä saatte nauttia Keiran täyteisestä kuvapostauksesta, sillä tällä hetkellä tuntuu, että kaipaan pelkkää thinspirationia. Eikä se koskaan ole pahitteeksi ;)










Huoh, katsokaa noita solisluita..., mutta kauas on pitkä matka ja tämä kyllä antaa lisää vauhtia. Koettakaa jaksaa suloisuudet! XOXO, Ginny

ps. Kiitos uudelle lukijalle, kiitos oikeastaan teille kaikille - ilman teitä ei blogini olisi mitään! Kiitos ♥♥

3 comments:

  1. nii kai mä vähä oon maskottina harkoissa :> ihan hauskaa se kyl on mut pakko myöntää et tulee paineit siit ku kaikki koko ajan hokee miten oon nii ihanan laiha ja kevyt ja pieni ja sen takii meil menee nii hyvin jotku treenijutut. yritäpä siinä sit pitää ajatukset pois laihduttamisest. :/

    ReplyDelete
  2. Toi Keira on kyl niiiin kaunis :D
    ollappa itsekkin yhtä laiha
    ja vielä me tullaan olemaankin :)
    tsemii ja stay strong <3

    ReplyDelete
  3. Kiitos, sitä tarvitaan.. :D Mulla itellä ei oo tällä hetkellä kameraa (paitsi kännykässä), mutta voisin jossain vaiheessa kokeilla googlettaa löytyiskö kuvaa siitä. Ja voi Keira, on se vaan ihana. :)

    ReplyDelete

kerro se kirjaimin, sillä sanojasi en kuule